vrijdag 29 september 2017

Punkette Peta met video tutorial

                                      

Goedemorgen allemaal,

Gisteren was deze blogpost al te zien op het blog van Colourstock.

In deze blogpost begeef ik me op een gebied die ik nog nooit betreden had.. Een groot, grijs en eerst ondoordringbaar gebied!

Het maken van een Youtube fimpje! Je eigen werk filmen terwijl je werkt:-)

Het heeft me heel wat moeite gekost, maar het is me gelukt! Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar hij is goed genoeg om hier aan jullie te laten zien:-)

Ik leg jullie in het filmpje uit hoe ik deze stoere rock chick Punkette Peta van Art by Miran heb voorzien van paarse haren.



En? Was mijn manier van uitleggen in het filmpje zo een klein beetje duidelijk zo voor jullie?
Tijdens het bewerken viel het mij ook opeens op hoe vaak ik mijn papier in het rond draai en dan heb ik me bewust ingehouden omdat ik wist dat ik het filmde:-)


Natuurlijk heb ik de rest van Peta ook nog ingekleurd en er een kaart mee gemaakt.

De overige kleurnummers die ik gebruikt heb zijn:
Huid - E000, E00, E21, E11 en E13
Shirt - YR20, YR12, YR15 en YR18
Rok - RV52, RV55, RV63 en RV66
Schoenen - C3, C5 en C7


Ik maakte de achtergrond zelf met wat simpele acrylverf die al eeuwen in mijn hobbykast staat:-) 

Daarna met een paar masks van Pronty en wat kleine stempels van Crealies die boel verder opgeleukt en met een witte en zwarte Molotow marker nog wat accentjes aangebracht.

De tekst is van Penny Black. Die heb ik eerst gestempeld met zwarte Stazon inkt en daarna in stukjes geknipt.


Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Vinden jullie zo'n video leuker en makkelijker te begrijpen of zien jullie het liever op mijn 'oude' manier: De stap voor stap in foto's?

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: