dinsdag 17 maart 2015

Cards & Scrap Challengeblog #232 "Masculine / Male"


Goedemorgen allemaal,

Het is weer dinsdag dus er gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij Cards and scrap challengeblog!

Team cards - roze is aan de beurt dus ook weer een creatieve bijdrage van mijn kant.
De uitdaging deze week is: Masculine/Male... Of te wel: Mannenkaart!


Zoals jullie al wel weer zien, ik heb er weer een setje van gemaakt. Dat begin ik steeds 
leuker te vinden:-) En handig voor de voorraad....hihi!

Aan het patroon van het design papier kun je al zien dat de vorige challenge waarbij team roze de voorbeelden maakte heb terug gehaald: Starburst/Sunburst! Een hele fijne manier om je restje wat op te maken.


Ik heb restjes papier gepakt van een oudere lijn van Bo Bunny - Time Pieces en
wat witte en kraft cardstock.
Het autootje en en de muzieknoten zijn gemaakt met stempels van Tim Holtz
en het simpele touwtje, stoere bedeltje en de hotfix steentjes maken het af!




De sponsor van deze challenge is Leuke Stempels




Je kunt aan deze challenge mee doen tot 30 maart.

Ga snel HIER kijken naar alle mooie voorbeelden van het team!



4 opmerkingen:

Peggy zei

Heel mooie kaart.
Leuk dat je het gecombineerd hebt met de starburst/sunburst
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Mary zei

Leuk Mieke om de sunburst weer op je kaart terug te zien! En handig ook om gelijk twee kaartjes te maken. Ik vind het twee geslaagde, stoere mannenkaarten.

Anoniem zei

Mooie kaart en erg leuk met dat waaiereffect.

Margo zei

Wat een leuke kaarten en inderdaad een setje is lekker handig voor de voorraad !
Groetjes
Margo