woensdag 6 februari 2013

LOVE


Goedemorgen allemaal,

Maandag was het mijn beurt om op het blog van Krea Teja Team weer een bijdrage te doen. En vandaag laat ik die hier zien...

Ik heb een kaart gemaakt met Tilda met hartjes sokken uit de Magnolia collectie.


Ze is ingekleurd met copic markers op DCP papier en jullie zien nu dat het paars op tafel is blijven liggen:-)



De papieren bloemen heb ik gestanst uit allemaal restjes papier met een Doohickey van Magnolia - Vintage Daisies. Ik heb ze een beetje 'verfrommeld' voor ik ze heb opgeplakt en in het midden een plak pareltje.


Alle randjes, bloemetjes en takjes heb ik bewerkt met distress inkt - vintage photo.

Booschappenlijstje:
Design papier - Maja Design
Kraft en Wit cardstock
Marianne Design - Creatable groot ovaal
Cottage cutz - Ivy
Magnolia doohickey - Vintage Daisies
Magnolia Doohickey - So wrapped lovely
Brad - Pearl



Verder zien jullie de woorden LOVE en HUGS op mijn kaart staan. Deze scrabble lettertjes heb ik met de printer op kraft papier geprint en uitgeknipt... Zo leuk!!! En om jullie de week leuk te laten beginnen plaatst ik de scrabble letters hieronder zodat ook jullie hier van kunnen genieten!


Ik heb ze op kraft geprint, maar elke denkbare kleur is natuurlijk denkbaar! Ik hoop jullie kaarten met deze leuke letters voorbij te zien komen.

1 Februari heb ik voor mezelf oud en nieuw gevierd en een mooie sierpijl afgestoken en geproost op het nieuwe jaar! Mijn 2013 is ook begonnen en morgen bijt is de spits af voor dit jaar qua revalidatie. Ik heb 3 doelen die ik na streef voor de komende 11 maand en die hoop ik te halen. Het is een soort stok achter de deur...

Een hele fijne woensdag en tot de volgende kaart!






29 opmerkingen:

Noriko zei

Wat een super leuke kaart is dit geworden.
Mooi gemaakt met leuke details.
Ik kon het niet weerstaan de letters te laten staan, ik heb ze meegenomen Bedankt!!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Annemarie en Merit zei

schitternde kaart in prachtig paars, leuk alle details...en die scrabble letters zijn opgeslagen en ga ik zeker een keer gebruiken die zijn heel leuk!!!

liefs annemarie en merit

GerJanne zei

Hoi Mieke,
nog een gelukkig nieuwjaar!! had het al gewenst, maar voor jou dit jaar te vroeg... Nu maar hopen dat de komende 11 maanden je meer gezondheid brengen en moed!
Je kaart is een plaatje.. Echt supergeweldig! Die bloemen, een weelde. Bij mij wordt dat een rommeltje.
Groetjes, en liefs,
GerJanne

Riet zei

Wat een schitterende kaart Mieke.

Liefs Riet.

Lia zei

schitterend kaartje heb je gemaakt mieke
liefs Lia

Antoinette Voorn zei

Superr kaart! Toffe kleuren en prachtige details!

Gr Antoinette

Lia zei

Wat een gaaf kaartje, leuk die scrable letters en ook nog mijn favoriete kleuren,
groetjes Lia

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje Mieke...leuke kleuren! Succes morgen!
groetjes Rachel

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Mieke, prachtige kleuren en super dat je die scrabble letters met ons wilt delen, toppie !!

liefs Astrid

Neline zei

Prachtige kaart Mieke, bedankt voor de scrabble letters, zijn erg leuk.
groetjes
Neline

Irene zei

Schat van een kaart en superrrrrrr bedankt voor de scrabbleletters (lekker lang scrabblewoord ook trouwens!), die ga ik zeker gebruiken!!!!!
Hoezo is paars op tafel blijven liggen? Moet ik naar de oogarts???

xx Irene

Wilma zei

Dit kaartje had ik op het andere blog al voorbij zien komen Mieke, maar kom je hier vertellen dat ik het een SCHATJE vind ☺☺☺.
GELUKKIG NIEUWJAAR en ik hoop dat jij je doelen mag halen.
Liefs Wilma

Joke zei

Wat een lief kaartje Mieke leuke details en erg leuk met die letters.
Ik heb de scrapletters opgeslagen wat een kadootje.
Succes met je bereikte doelen.
groetjes joke

Sanne zei

Fantastisch! Wat een prachtkaart weer. Ik vind de scrabble-letters te gek. Wilde bijna vragen waar je ze vandaan had, maar ik zie dat ik ze zelf kan printen. Bedankt, daar ga ik zeker gebruik van maken.

Liefs Sanne

Dora zei

prachtige kaart, zag de kaart al bij Kreateja....mooi van kleur.
succes met de doelen die je wilt gaan doen.
groetjes

Durvina zei

Gelukkig Nieuwjaar, dat wens ik jou van Harte toe!!!
Enne wat een prachtige kaart, die scrabble letters zijn geweldig!

liefs, Durvina

Marijke zei

Woow weer een prachtige 'Mieke'kaart!! En thnaks voor de letters staan al mijn digimapje. Succes en sterkte met alles dit jaar.

Groetjes, Marijke

Tinie zei

Gelukkig nieuwjaar en heel veel gezondheid toegewenst Mieke!!! Wat laat je weer een beauty van een kaart zien, schitterend ook qua kleur enne ik heb de letters opgeslagen, vind het zo'n leuk idee, dank daarvoor!!!

Groetjes Tinie

Aartje zei

Hallo Mieke, jij begint het nieuwe jaar goed (lol) wat een prachtige kaart en je scrabble letters heb ik meteen gebruikt, wat zijn die leuk, dank je wel voor het delen.
Groeten, Aartje

Marlies zei

Een super mooie kaart en ik ben grote fan van paars! Prachtige details en de bloemen zijn zo mooi gemaakt. De scrabble letters zijn ook erg leuk en ik neem ze ook mee, bedankt ervoor. groetjes, Marlies

cristel zei

gewoon een prachtige kaart echt super en bedankt voor de leuke scrabble letters heb ze dankbaar mee genomen
grtjs

Anke zei

Prachtige kaart Mieke, dank je wel voor de letters. Heb ze opgeslagen
liefs Anke

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Mieke. Echt schitterend gedaan en zoooo mooi in die paars/bruine tinten. Echt geweldig. Bedankt ook voor die scrabble letters ik ga ze opslaan en zeker gebruiken
Heel veel sterkte voor het komende jaar en ik hoop natuurlijk op veel mooie kaarten van je. Je bent een echte inspiratiebron (voor velen denk ik)
Groetjes Joke

Nicole zei

Schitterende kaart en die scrabble letters zijn heel gaaf, thanks voor het delen Mieke enne......Happy NewYear meid!! Ik hoop dat je al je doelen mag en gaat halen!! En ik hoop dat al je dromen uit mogen komen. Liefs, Nicole

Christa zei

Ik had je kaartje al bewonderd elders , maar doe het hier ook nog even. Hij is zo mooi !! En die scrabble-letters .... ik heb ze opgeslagen hoor. THNX. Ik hoop zo dat het je vanaf nu eens voor de wind gaat. Liefs , Christa. xx

Unknown zei

Schattig kaartje Mieke, leuke kleuren en die scrabble letter zijn geweldig heb ze gelijk op geslagen dank je wel.

Lieve groetjes Suze

Ans Gilbert zei

Hoi Mieke,
Wil je even laten weten, dat ik de scrabble letters heb gebruikt op een kaart..ik vond het zo'n leuk idee..en heb ze ook geprint op Kraft..groetjes van Ans, ook uit het hoge Noorden (Hoogeveen)..

lenywim35 zei

Hallo Mieke,
Heb me net aangemeld op je blog en die scrabble letters ga ik zeker proberen te kopieren.
Je hebt schattige kaartjes staan.
Het is zo leuk die blogs e volgen omdat je er zelf inspiratie van krijgt.
De challenges overal vind ik gaaf.
Zo vaak krijg je geen waardering van je werk.
Succes met alles wat je doet.
gr Leny

Marieke zei

Hartstikke bedankt voor het delen van de scrabbleletters, ze zijn echt onwijs gaaf!

Groetjes van Marieke