zondag 17 juni 2012

Welkom...

Goedemorgen allemaal,

Voor alle papa's van de wereld allereerst een hele fijne vaderdag!!!!!!

Het lijkt een eeuwigheid sinds ik een kaart heb gepost hier op het blog...en dat is inmiddels stiekem ook al bijna twee weken geleden. Door wat gezondheid 'probleempjes'  hier en drukte rond andere dingen kwam er van bloggen helemaal niks.

Vrijdag heb ik mijn eerste officiele  workshopmiddag gegeven. Ik had een leuke kaart voorbereid en de bijbehorende pakketjes voor de dames gemaakt. Samen hebben we zitten kleuren met de H2O's en daarna de kaart inelkaar gezet! Het was een leuke middag en de dames hebben al om een vervolg gevraagd:-)



Dit is de jongens variant en morgen zien jullie de meisjes variant die ik ook heb gemaakt! Het modelletje is een tijdje terug gemaakt tijdens de SOL op de facebook pagina van Krea Teja. Helaas kon ik toen niet mee doen, dus heb geprobeerd de kaart na te maken:-)

Het design papier is van Marianne Design en het afdrukje van Magnolia.



Zoals je al kon lezen is baby Edwin ingekleurd met Twinkling H2O's en uitgestansd met een ronde nestabilitie en gemat op een craftable van Marianne Design. De wolk en het vlaggetje zijn gemaakt met een doo-hickey van Magnolia. De tekst aan de binnenkant is een stempel, alléén vraag me niet welk merk...LOL!



Deze kaart laat ik mee doen met de challenge van Magnolia Down UnderTOMICDeep ocean challenge blog en Crafty ribbons challenge

Morgen ben ik er weer met een creatie voor het blog van Krea Teja Team en dinsdag gaat de nieuwe challenge van start bij Elke kaart een feestje...

Ook zal ik binnenkort een glimp laten zien van mijn gemaakte sleutelhangers. Op de peuterspeelzaal van Sacha hadden ze een markt en zochten ze creatieve moeders. Ze wisten me dus wel te vinden...whaha! Een oude hobby van me is sierraden maken en die heb ik voor de gelegenheid uit de kast gehaald. Van de 15 sleutelhangers heb ik er 13 verkocht en nog een paar bestellingen liggen!
Oude liefde roest niet, dat gezegde is echt van toepassing, want het was wel heel erg leuk om weer eens te stoeien met iets anders dan karton en papier...hihi!

Nu gaan de kids en ik naar Duitsland toe. Mijn ouders staan al sinds mijn vierde daar op een camping en we kunnen natuurlijk vaderdag niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Hier is 'papa' aan het werk, dus die gaan we vanmiddag verwennen!

Alvast bedankt voor de altijd leuke en lieve reactie's die jullie achterlaten op mijn blog!


28 opmerkingen:

Marijke zei

Mooie kaart Mieke, leuk model ook! En wat gaaf dat je een workschop hebt gegeven en snap wel dat de dames een vervolg willen.
Veel plezier op de camping vandaag, het wordt mooi weer, dus lekker genieten.

Groetjes, Marijke en Chantal

Esther zei

Schattig kaartje zeg,ook ik snap dat het naar meer smaakt bij de dames.
Veel plezier bij paps/opa op de camping het weer zit mee.

Groetjes Esther

Mary zei

Gaaf kaartje!! En wat leuk te lezen dat je een workshop hebt gegeven....kan me voorstellen dat de dames meer willen. Ikzelf zou ook graag aanschuiven als de afstand niet zo groot was!
Fijne vaderochtend bij je vader, en met de papa thuis vanmiddag!
groetjes Mary

Nicole zei

Wat een schatje, Mieke, echt supercute! Tuurlijk was de workshop leuk en willen de dames meer. Zou ik ook willen, hahah!! Een hele fijne dag vandaag. Liefs, Nicole

Crealett zei

Hoi Mieke, wat weer een prachtige kaart en ook zo lief...

Lieve groetjes, Alette

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes Astrid.

Thea zei

Nou meis, je bent lekker druk...
Fijn dat je workshopdag geslaagd was...
Je kaartje is prachtig en goed nagemaakt, hahahaha

Liefs Thea

Anoniem zei

Wat een liefie is deze kaart. Super modelletje
Erg leuk zoals die voorkant open kan. Geweldig leuk dus weer. Succes verdere met het geven van workshops.
Groetjes Joke

Christa zei

Hoi Mieke , het was idd. al even geleden dat we iets moois van je zagen .... Maar je maakt het weer ruimschoots goed !! Wat een schatje. Mooi gekleurd. Heb je ook een foto van je WS-project ?? Ben erg benieuwd. Fijne vaderdag !! Christa.

Riet zei

Schitterend Mieke,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Geweldig papier en details.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Schitterend kaartje weer Mieke, en ben al n ieuwsgierig naar de meisjesuitvoering, fijne dag nog.
gr. liesbeth

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje!
Fijne zondag, groetjes Rachel

Irene zei

De dames zijn bofbipsen dat ze zoiets beeldigs op de workshop hebben mogen maken. Dat gaat een terugkerend iets worden Mieke, zeker weten!!
Op de camping?? Dan zijn het wel doorzetters met deze wolkbreuken!!!!

xx Irene

Danoesja zei

Hoi Mieke

Wat een lief kaartje, erg mooi.
Veel plezier op de camping bij je ouders.

Lieve groetjes
Danoesja

* Üla * zei

Wat een prachtige en lieve kaart, Mieke. Mooie kleuren en details heb je hier voor een jongetje verwerkt.
Veel plezier bij je ouders!
groetjes Ula

Joke zei

Erg mooi kaartje ik snap wel dat de dames een vervolg willen.
groetjes Joke

Sieta zei

Prachtig kaartje Mieke en dat de dames meer willen is te begrijpen.

Liefs Sieta

corryskaart zei

hoi mieke
wat een leuke/lieve kaart en mooi met dat wegklappende voorkantje!
vind het altijd heerlijk om bij jou te kijken naar je prachtige kaarten
groetjes van corry

arjette zei

Wat een lief kaartje zeg!!! Héél mooi!!! Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad!

gr. arjette.

pinky zei

Love your card, so perfect for our challenge. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
Pinky

Ettie zei

Erg mooi,maar dat wist ik al, ik was een bofferd en mocht meedoen met de workshop,
En ik heb genoten zie uit naar de volgende,kom maar met een datum in september hoor:)
De meiden roepen er al om.

Louise zei

Hi Mieke!
Wowsers! Such a cute baby card :) Love your gorgeous cheesecloth - Tilda - dies work - its so sweet :) Lovely coloring and with a bit of Kraft you can never go wrong!

Thank you so much for joining us at MDUC this week :) Welcome back!
Hugs, Louise

Dora zei

hoi Mieke,
even dit berichtje gemist. leuk joh...zo'n workschop mogen organiseren.
een mooie jongensvariant heb je gemaakt. die details zijn er weer zo mooi erbij. erg leuk gedaan.
groetjes

Anke zei

Wat een schitterende kaart Mieke. Leuk dat je meedoet met de challenge van Crafty Ribbons.
groetjes Tessa & Anke

Diamond Doll zei

Fabulous card Mieke and perfect for our Butterly and Bows challenge.Thankyou for joining us at Crafty Ribbons.
Trish (-:

Unknown zei

Oh your card is beautiful, I love every inch of it:-) Thanks so much for joining in this week's BINGO challenge at Magnolia Down Under
Hugs
Karen
xxx

Kianel zei

Gorgeous bag!
Thanks for joining us over at TOMIC!
Good Luck!
Love, Kianel.

Ellen40 zei

Wat een leuk en schattig kaartje en gefeliciteerd met je 2e prijs bij TOMIC.
Groetjes Ellen40