dinsdag 13 maart 2012

Elke kaart een feestje #106 Zomaar omdat ik aan je denk

Goedemorgen dames,


Het is dinsdag, dus gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Elke kaart een feestje. Deze week is team roze aan de beurt, dus ook ik ben weer van de partij...het is elke keer weer een feestje...hihi! Deze week is de sponsor Stampfairy en zie je dus een leuke digi van hun op onze kaarten. De challenge van deze week is: Zomaar, omdat ik aan je denk!


Het design papier is van My Minds Eye in combinatie met wit en geel cardstock. Het hekje is gemaakt met een creatable van Marianne Design en het 'bloemen tuintje' en de swirls zijn gemaakt met mallen van Memory Box.


De twee extra hartjes zijn 'restjes' die je overhoudt uit een mal van Cheery Lynn en heb ik in de lucht gehouden met twee stukjes scrappers floss.


Hier zie je nog een stukje van mijn bloementuin... Heerlijk om buiten weer overal kleurtjes uit de grond te zien komen, laat de zomer maar komen:-)


Ik hoop dat jullie weer allemaal gezellig mee komen doen! Ook de rest van het design team heeft flink zijn best gedaan, ga eens KIJKEN zou ik zeggen!

IK laat de kaart mee doen bij Cheery Lynn Designs.

Vandaag ben ik weer een dagje aan het revalideren en jullie wens ik allemaal een hele fijne dinsdag.

37 opmerkingen:

Marianne zei

Heel leuk kaartje heb je weer gemaakt Mieke.
liefs, Marianne

Jolara zei

heel leuk ! Liefs joyce

Lia zei

heel mooi kaartje mieke, heel schattig afdrukje heb je gebruikt
liefs Lia

Dora zei

weer zo mooie kaart met die kleuren.
mooie stansen gebruikt.
groetjes Dora

Thea zei

Heel mooi kaartje Mieke en wat een lief stempeltje!

Groetjes Thea

Neline zei

Wat een leuke kaart weer!
groetjes
Neline

Aletta zei

Wauwie, wat een prachtige kaart, leuk gedaan met dat hekje en je zal deze kaart maar zomaar krijgen, dat is toch echt wel leuk.

Groetjes Aletta

Joke zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt je swirls met de bloemen zijn ook zo leuk.
groetjes Joke

Anneke. zei

Prachtig, Mieke. Er is zoveel leuks op je kaart te zien!
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart!
Groetjes, Sandra

marja zei

Wat een super leuke details zijn er weer op je kaart te zien Mieke!!
Geweldig kaartje!

Lieve groetjes Marja.

Tinie zei

Wauwww hij is weer super hoor, prachtig van kleur en dan die bloemen voor het hekje, helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Mooi fleurig kaartje! Leuk dat hekje met de mooie bloemenmallen. Lief afdrukje en heel mooi de extra ballonnen.


Groetjes, Marijke en Chantal

Bernadet zei

geweldige kaart Mieke!!
Ik vind die hartjes ook zo leuk

Marlies zei

Een hele mooie kaart Mieke! Leuk idee met het bloementuintje bij het hekje!
Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

Irene zei

Weer een enige kaart in voor jou moeilijke kleurtjes, gaat je dus prima af Mieke!!!

Liefs, Irene

manuela zei

Wauwww hij is weer Prachtig geworden en prachtig van kleur en wat een lief stempeltje!

Liefs Manuela

Esther zei

Wat een schattig kaartje zeg.
Leuk gedaan zo met de memory box mallen.

Groetjes esther

Riet zei

Wat heb je weer een prachtig lief kaartje gemaakt Mieke.

Liefs Riet.

* Üla * zei

Wauw Mieke, wat een mooie kaart met veel schitterende details! De hartjes, het hekje en de bloemen... helemaal super!
De kleuren maken het nog extra gezellig en warm.
En een "zomaar" kaartje, die wil je graag in je brievenbus krijgen.
groetjes Ula

arjette zei

Wat een schitterend kaartje weer, mooie kleurtjes zeg!!!

gr. arjette.

anja zei

een heel leuk kaartje is het geworden.liefs anja

Petra zei

Ik vind het een super kaartje, er is zo lekker veel op te zien, met al die stansjes.
Liefs Petra

Christa zei

Prachtig kaartje , Mieke !! Erg mooi ingekleurd.... en leuk gedaan met die ballonnen. Lieve groetjes van Christa.

Sandie zei

Thanks for taking part in the Cheery Lynn Designs challenge this week Mieke, with your lovely card creation. Very pretty!

Celeste Glover zei

How adorable! Love those colours too! Thanks for playing along at Cheery Lynn Designs.

GerJanne zei

Hoi Mieke,

wat een mooie kaart!! Heel leuk die extra ballonhartjes erbij. Je moet er maar op komen. Maar daar ben jij wel goed in.
Mooie tekststempel ook!!
Gaat het revalideren naar wens? Sterkte met bijkomen!
Liefs,

GerJanne

p.s. ik ga weer proberen mee te doen....
GerJanne

Jeannie from PolkaCabana.wordpress.com zei

What an amazing talent you have with coloring! I love your card! Thanks for playing along on Cheery Lynn Designs Challenge.

Peggy zei

Een heel erg mooi kaartje.
Mooi ingekleurd !
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Ellen zei

Wow, super kaart Mieke, hele mooie uitwerking!
Nog bedankt voor je leuke verjaardagskaart!
Groetjes Ellen

Martha zei

Wow, Mieke!! Hier ben ik helemaal weg van!! Wat een super mooi kaartje is dit, heel apart en mooie kleuren!
Geweldig!
Groetjes,
Martha

Chantal zei

Dat is idd leuk gedaan zo met dat hekje en al die mooie bloemen/takken erdoorheen! Erg leuk 'zomaar' kaartje dus!
Groetjes,
Chantal

Nicole zei

Een heel schattig kaartje Mieke!! zoals je de die van memory box hebt gebruikt op het hekje vind ik helemaal super!! Liefs, Nicole

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat mooi vooral ook de combinatie van de kleuren!
Groetjes Jolanda.

CreaSjouk zei

Lief kaartje hoor!
Groetjes Sjoukje

Danoesja zei

Hoi Mieke

Je maakt hele mooie kaarten, je kleurt ook zo mooi. Via mijn collega Chantal ben ik op je blog gekomen en volg je nu,ik heb sinds kort een eigen blog.Ik kijk al uit naar je volgende kaart.

Groetjes Danoesja

nicolet zei

Een schitterend kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Nicolet