dinsdag 22 november 2011

Uitdaging 90 @ Karen's Doodles Nederland Geen bloemen, maar blaadjes!

Goedemiddag allemaal,

In deze post deze keer geen kaart van mijn hand. Ik wil jullie er allemaal even attent op maken dat er vandaag weer een nieuwe challenge van start is gegaan bij Karen's Doodles Nerderlandse Uitdagingen Blog.



Deze keer is het de beurt aan team Bovine en de uitdaging is deze keer Geen bloemen, maar blaadjes! Het team heeft hele mooie kaarten gemaakt ter insiratie en deze vind je HIER! Ga snel kijken en ik zou zeggen doe allemaal gezellig mee!

2 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een leuk interview Mieke op het blog van Karens Doodles.
Ik hoop dat er vele weken volgen dat je lekker in je vel zit en veel kunt freubelen.
gr. Liesbeth

Ellen zei

Leuk om je interview te lezen Mieke! Voelt alsof ik je een beetje beter leer kennen.
Groetjes Ellen