maandag 29 augustus 2011

Mijn corner bookmark...

Hallo dames,

Ik heb geloof ik eindelijk weer een klein beetje mijn creativiteit terug! Na thuiskomst van de vakantie komt het maar moeilijk uit handen...zal ik het in Zeeland vergeten zijn mee te nemen??? Hihi...

Ik laat jullie een corner bookmark zien die ik afgelopen donderdag bij de grootste bofbips van het noorden, Irene heb gemaakt. Ook Anette en Anneke waren van de partij.


Irene had bedacht dat we deze creatie gingen maken en ik vond het erg leuk te zien hoe iedereen iets totaal anders maakte. Ga snel naar hun blog om hun boekenleggers te bewonderen! Alléén Irene heeft die van haar niet afgemaakt, ze was te druk met een goede gastvrouw te zijn:-) En die taak ging haar erg goed af, we zijn niks te kort gekomen!

Het papier is van Pion, zo ook het plaatje, vlinder, postzegels en briefkaart. Ik vind het echt schitterend papier om mee te werken! Alle randen zijn bewerkt met distress ink, die Anette volop had meegebacht. De bloem heb ik gemaakt met een stans van Crealies die Irene op de beurs van Zwolle heeft gekocht en de tekststempel heb ik geleend van Anneke en is van Nicole Verkooijen.


Op de vlinder heb ik een flinke laag glossy accents gedaan en verder heb ik kant, een brad, een bedel en een pareltakje gebruikt! Veel meer kun je er natuurlijk ook niet op doen, want dan wil je boek niet meer dicht...LOL!

Deze bookmark doet mee met de challenges van Everybody art challenge, Chrafts and me challenges en Craft us crazy

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe en tot snel!


33 opmerkingen:

Tinie zei

Wauwwww Mieke, wat een super mooie creatie!!! Ben helemaal weg van je kleuren!!!

Groetjes Tinie

Aletta zei

Ohh deze is ook al zoooo mooooi.
Heb net de boekenlegger van Anneke bewonderd. Gezellig hoor zo met z'n allen. Groetjes Aletta

manuela zei

Wauwwww Mieke deze is werkelijk prachtig die boekenlegger .

groetjes Manuela

Irene zei

Het is echt een plaatje Mieke en op je blog net zo mooi als hier aan tafel! Dank voor je lieve woorden..we moeten het nog maar eens gezellig over doen al zal dat (helaas) wel een poosje gaan duren!

Liefs, Irene

Sanne zei

Wat een geweldige boekenlegger! Deze stijl van jou bevalt me wel ;-) Echt heel cool!

Liefs Sanne

José zei

Nou volgens mij wil je je boek ook niet dichtdoen met zo'n schitterende bookmarker. Echt prachtig gemaakt!
groetjes, Jose

Wilma zei

Hallo Mieke,
Je hebt een hele MOOIE boekenlegger gemaakt bij Irene. HEERLIJK samen freubelen.....alleen voor Irene was die dag goed voor de lijn (± 20 keren naar de zolder geweest ☺☺☺)
Liefs Wilma

corryskaart zei

wat een prachtige boekenlegger en de kleuren staan prachtig bijelkaar!
groetjes van corry

Jolanda Cuper zei

Fantastisch een schitterende boekenlegger erg mooi! Leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben! Groetjes Jolanda.

Anneke. zei

Wat is die leuk geworden, Mieke! Wat hebben een leuke middag gehad, hé. Zeker voor herhaling.
Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Zo zo Mieke, je inspiratie is zeker weer helemaal terug. Wat is deze prachtig geworden. Met zo'n mooie boekenlegger doe je je boek nooit meer dicht.
Groetjes Joke

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat is die mooi geworden. Schitterende vintage stijl en prachtige kleuren. Leuk om zo al die dingen van elkaar te leren en te lenen.
Groetjes Marianne

Chantal zei

Wat een supersjieke boekenlegger! Prachtig zeg!

Groetjes,
Chantal

Astrid zei

Wowww, dit is echt supermooi Mieke, een schitterende creatie, prachtige details !!

groetjes Astrid

Thea zei

Hij is prachtig geworden Mieke. Leuke details.

Groetjes Thea

Unknown zei

Heel mooi gemaakt Mieke leuke kleur ook trouwens.

lieve groetjes suze

Liesbeth zei

Wat een mooie creatie voor iemand die z'n inspiratie in Zeeland heeft achtergelaten.
Dat gaat nog wat worden als ze hem weer hebben gevonden.
gr. Liesbeth

Aartje zei

Hallo Mieke, wat leuk om nu ook jouw creatie voorbij te zien komen, had die van de andere dames al bewonderd en natuurlijk Irene's verhaal over jullie middsg gelezen.
Jouw boekenlegger is prachtig, eigenlijk te mooi voor tussen een boek "lol".
Succes met je challenges.
Groeten Aartje

Nathaly zei

Waow, wat een leuke boeklegger! Mooi van kleur en verder gewoon prachtig. Leuk hoor! Nathaly

Maia zei

Prachtig je boekenhoekje!
Ik hou van die lekkere vintage stijl!
Echt heel mooi gemaakt!
Groetjes maia

arjette zei

Wat een prachtige boekenlegger zeg, schitterend!!! Wat gezellig om zo met een paar dames te freubelen!!!

gr. arjette.

Annemarie en Merit zei

Schitterend Mieke,

Geloof vast dat jullie het gezellig hebben gehad.

Frosien zei

Deze kaart vind ik super, je hebt hem netjes afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

Lia zei

Schitterende boekenlegger,

groetjes Lia

Mandy's Magnolia cards zei

wat een geweldig mooie boekenlegger heb je gemaakt Mieke!
ik ben er echt helemaaal weg van
groetjes, Mandy

Melissa zei

Hallo Mieke,

Wat een prachtige creatie!

Groetjes,
Melissa

GerJanne zei

Hoi Mieke,

't Is een plaatje! En je hebt je lekker laten verwennen door Irene, las ik op haar blog.....zij maar rennen met koffie, thee en allerlei spullen van haar hobbyzolder...
Maar het resultaat is geweldig!

groetjes,

GerJanne

Christa zei

Hoi Mieke , nou je bent weer helemaal terug....Prachtige bookmark heb je gemaakt. Zo heerlijk vintage in bruin en blauw. Ik ga ook eens bij je scrapmaatjes kijken. Creatieve groetjes van Christa.

Marlies zei

Een super mooie boekenlegger, prachtige details en hele mooie kleuren!
groetjes, Marlies

Neline zei

prachtig gemaakt zeg! Heel mooi van kleur en hele mooie details.
groetjes
Neline

Sieta zei

Hoi Mieke,
zo jullie hebben volgens mij wel een gezellige en creatieve middag gehad. Je bookmark is geweldig mooie geworden en je inspiratie is volgens mij weer helemaal terug.

Lieve groetjes Sieta

Marijke zei

Wat leuk zo samen freubelen en wat heb daar een prachtige boekenlegger/hoek gemaakt! Supermooie stijl, eigenlijk zonde om het in een dicht boek te gebruiken.
groetjes, marijke en Chantal

marja zei

Woooow Miek wat een schitterende boekenlegger, de kleuren zijn geweldig!!!

Lieve groetjes Marja.