zaterdag 5 maart 2011

Word maar gauw weer beter!

Hallo allemaal,'

Na een drukke dag dan toch nog een kaartje van mij! Deze kaart was niet zonder slag of stoot klaar...de druppel was dat mijn zoontje van 4 vanmorgen mijn afdrukje even had afgemaakt:-( Hij had mijn zorgvuldig ingekleurd afdrukje even bewerkt met zijn stiften... Nu lach ik erom, maar vanmorgen niet...hihi!


De bloemetjes aan de rechterkant heb ik allemaal één voor één uitgestansd met de Cuttlebug en als een deken opgeplakt! Heel karwei, maar super mooi resultaat al zeg ik het zelf! Tilda is weer ingekleurd met de Derwents en het papier is van Maja design. Het cardstock door een embosmal gehaald en licht afgeschuurd en de vlinders zijn van een ponsje die ik van de week bij de Kruidvat heb gekocht.


Ik heb er eens totaal iets anders van gemaakt dan een standaard kaart! Veel spreek voor zich, maar wil wel even vertellen dat ik het papier aan de binnenkant met paarse rozen zelf heb gemaakt met een stempel. Ga ik zeker vaker doen want vind het erg leuk geworden:-)



Ik doe mee met deze kaart met de volgende challenges:
Fussy and fancy friday challenge Embossing and/or paper piercing
Stamp somerthing Use something digital
Just magnolia and hanglar&stanglar challenge blog Anything goes
Fab 'n' funcky challenges Spring into action
Papertake weekley challenge Anything goes
Everybody art challenge Spring
Bunny zoe's crafts spring...flowers everywere
Girlscardsworld challenge blog Bloemen
Stampin'for the weekend springtime
Fairy fun friday Inspired by a song... Da's dan voor mij: Tulpen uit Amsterdam...lol!

Als het lente wordt dan stuur ik jou Tulpen uit Amsterdam.... Was het maar lente, want ik heb het helemaal gehad met de kou!
Vandaag is mijn Candy ook gekomen die ik bij Durvina heb gewonnen. Het was een envelop met heel veel leuke dingetjes erin...ik laat de inhoud morgen aan jullie zien, het was vandaag al te donker voor foto's!

Geen opmerkingen: