dinsdag 8 maart 2011

Ten fingers, ten toes

Hallo allemaal,

Allereerst welkom aan al mijn nieuwe volgers. Ik heb nog geen 3 maand een blogsite en nu al 80 volgers. Ik ben hard aan het denken hoe ik jullie kan belonen voor al jullie lieve reactie die jullie elke keer achter laten! Dus houdt mijn blog in de gaten de komende tijd:-)

Vandaag kwamen mijn allereerste copic markers met de post binnen. Dus ik dacht daar ga ik EVEN iets ermee inkleuren. Pppffff...inmiddels sta ik met beide voeten heel stevig op aarde...lol! Wat valt het tegen zeg...ik lijk wel een kleuter. Misschien moet ik ze aan mijn zoontje geven van 4, die kleurt toch zo graag...hihi!


Ik heb van een afdrukje van Sugar Nellie alleen het bovenste gedeelte gebruikt en dus ingekleurd met mijn spliksplinternieuwe copics:-(


De kaart zelf is gemaakt ven een Creatable en het papier is van My mind's eye, Stella Rose. Het taartrandje heb ik met Distress Ink, tatered rose, bewerkt. De grootste bloem heb ik zelf gemaakt en de kleinere zijn van Wild Orchid Crafts. De swirls en cirkel aan de binnenkant zijn ook Creatables van Marianne design. Verder nog wat hotfix steentjes, roze strikje, leuke bedel met twee voetjes en aan de binnenkant een leuke tekst stempel waar ik het merk niet van weet!


De kaart doet mee met de volgende challenges:
Everybody art challenge Baby
Wild orchid challenges Anything goes
Whoopse daisy challenge Ribbons and charms
Digital tuesday challenge Welcome little one

Ik ga zaterdag helemaal in mijn uppie naar de beurs in Zwolle. Lekker in mijn eentje allemaal ideetjes op doen en lekker de tijd aan mezelf hebben. Ik heb er nu al zin in:-)

Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen: