vrijdag 11 maart 2011

Lekker groen...

Hallo allemaal,

Jeetje...alweer nieuwe volgers...welkom en ik hoop dat jullie een beetje inspiratie krijgen op mijn blog!

Vandaag dan eindelijk weer een kaart van mij...het heeft even geduurd! De inspiratie was ver te zoeken, ik was niks niet lekker en mn meiske ook weer niet:-( Zij weer aan de antibiotica en ik sinds vandaag ook. Ik heb een verwaarloosde urineweginfectie. En als ik er u over nadenk heb ik die al weken, hopelijk slaat de kuur snel aan!

Maar nu even naar de orde van de dag...mijn kaart...


Het is een twisted easel kaart geworden in het groen... Het afdrukje is van Lili of the Valley en heb ik gekregen van Marianne...nogmaals bedankt!!! Ingekleurd met Derwents en de randen bewerkt met Distress Ink. Ik heb verschillende soorten mallen gebruikt en de grote vlinder gemaakt met een mal van Marianne design. De borderrand is gemaakt met een pons van Martha Steward en versierd met hele kleine strass steentjes.


De kleine vlindertjes zijn gemaakt met een ponsje die ik vorige week heb gekocht bij de Kruidvat. De roosjes van van Wild orchid crafts en de twee grote in het midden heb ik zelf inelkaar zitten freubelen, erg leuk om af en toe een x te doen. Alle bloemen zijn bewerkt met een lading stickles en onder heb ik nog twee verschillende linten opelkaar geplakt! Deze keer eens geen strik!


Met deze kaar wil ik graag bij een paar challenges meedoen:
Alles met en over kleuren met Derwents Lente en het liefst in geel of groen
LOTV's challenge blog Say it with flowers
Really reasonable ribbon's ramblings Green
The shabby tearoom Luck of the irish...green
Duymelot design team Easel kaart met het thema lente

Morgen naar Zwolle... Ik heb zitten twijfelen of ik wel moet gaan met deze pijn die ik heb. Maar aan de andere kant: ik loop er al wel 2 maand mee, dus morgen overleef ik ook wel. Zeker als ik al dat moois zie daar:-)

Ik vind al jullie lieve reactie's een enorme motivatie om door te gaan! Alvast weer bedankt daar voor...en tot zondag...met al mijn nieuwe spulletjes:-)

Geen opmerkingen: