dinsdag 15 maart 2011

Happy Birthday to you!

Goedenavond allemaal,

Zo...ik ben weer op de been en heb dus eindelijk een kaart gemaakt met mijn nieuwe spulletjes die ik gekocht heb op de beurs van Zwolle!!! Ik was een beetje door mijn 'simpele' kaarten heen, dus er zit niet te veel poes-pas op zoals sommige mensen dat zo mooi zeggen:-)


Ik ben aan de slag gegaan met de copic markers en het viel weer niet mee! Heb menig afdrukje in de prullebak laten verdwijnen, maar over deze ben ik redelijk te vreden! Uitgestansd met mijn nieuwe Spelbinder en hier en daar wat Stickles. De appels zijn bewerkt met glossy accent, maar dat zie je helaas niet op de foto.Nog wat lint, roosjes, hotfix steentjes en een tekstje en...KLAAR!


Heb deze afdruk gekleurd op DCP papier...gekocht op de beurs en ik denk dat ik daar ook bij blijf. Heb al vanalles geprobeerd en dit papier bevalt het beste. Maar het motto blijft...oefening baart kunst:-)

Ik doe met deze kaart mee met de volgende wedstrijden:
Simon says stamp challenge blog Anything goes
Prairy fun friday It's my party!
Aud sentiment challenge blog Birthday
Secret crafter saterday challenge Flowers for mum
Fab'n'funcky challenges Make it girly!

Ik wens iedereen een hele fijne avond en tot snel...ik heb er nl nog eentje klaar liggen:-)

Geen opmerkingen: