donderdag 3 maart 2011

Baby...

Hallo allemaal,

Vandaag een geboortekaart gemaakt voor een jongetje! Mijn moeder heeft een paar geboortekaartjes nodig, dus ik braaf aan de maak:-)
De dierentuin was erg leuk gisteren, maar ook vreselijk koud...bbbrrrrr!!!!



Ik heb een afdrukje van magnolia ingekleurd met mijn Derwent potloden, daarna uitgeknipt en een beetje 'oud' gemaakt met Distress Ink old paper. Het papier komt uit twee verschillende blokjes: Cosmo Cricket en My mind's eye. Ook dat allemaal voorzien van een heel dun laagje inkt en de randen weer bewerk met de distresser en daarna met stickles. Ook het lint heb ik bewerkt met inkt...vond ik mooier als spierwit:-) Een strik met grote brad, witte en blauwe pareltjes,een bedel en wat bloemen van Wild Orchid crafts. Aan de zijkant het tekstje: Baby


Met een Creatable van Marianne Design heb ik een labeltje gemaakt...ook verouderd met Distress ink en daar de tekst opgemaakt: Een kleinzoon... Gefeliciteerd!


Ik doe met deze kaart mee met de volgende challenges:
Nederlands magnolia challenge blog Geboorte kaartje jongen
Friday sketchers Sketch
Alles met en over kleuren met Derwents Jongenskaart
stamptacular sunday challenge You'ven been framed
Whoopsi daisy challenge Let's get cute
A spponfull of sugar Tag
Top tip tuesday Favorites... dat zijn mijn derwents nog altijd:-)

Ik heb bij Durvina haar blogcandy gewonnen en ben ZOOOOOO benieuwd hoe de candy er precies uit ziet! Als ik hem heb ontvangen show ik hem natuurlijk even...

Alvast een prettige avond en bedankt voor alle trouwe berichtjes die ik van jullie keer op keer mag ontvangen. Super!!!

Geen opmerkingen: