zaterdag 26 februari 2011

You hold the key to my heart!

Hallo allemaal,

Vandaag dan eindelijk weer eens een kaart van mij! Had mezelf als uitdaging gesteld geen design papier te gerbuiken, maar wat valt het dan tegen een kaart aan te kleden:-(

Heb Tilda ingekleurd met de Distress Ink...


Heb vandaag een randpons binnengekregen van EK success en heb hem meteen maar even uitgetest:-) Het is mijn eerste van dit merk, maar zeker niet de laatste want ze werken erg prettig! Van Tilda heb ik de randen weer gedistressed en bewekt met inkt en stickles en hetzelfde geldt voor de tekst. Ook de bloemen zijn bewerkt met stickles en de steeltjes heb ik tot krullen gemaakt. De swirls heb ik bewerkt heb met de kleur Old paper, mooie strik met een brad er om heen en ik vond nog een zakje met parel hartjes en wat strass steentjes hier en daar. Een leuke bedel in de vorm van een sleutel om het af te maken!


Om Tilda wat op te fleuren heb ik op de vleugels, onderjurkje en hartjes ook lekker veel stickles aangebracht!

Ik blijf 'iets' missen aan de kaart en ben niet helemaal tevreden...ik mis denk ik gewoon mijn geliefde design papier...hihi! Ook iets waar ik geloof ik aan verslaafd ben!

Deze kaart wil ik met de volgende challenges mee laten doen:
Party time tuesday's challenge blog Anything goes
Tip top tuesday Bling it on!
Polycraft challenge Diamonds and pearls
Truly scrumptious Swilrs&pearls
Digital tuesday challenge Puches
Wags 'n' Whiskers Punches

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!!

Geen opmerkingen: