maandag 14 februari 2011

Van harte...

Hallo dames,

Vandaag heb ik tussen alle hectiek door toch nog dit kaartje afgekregen. Mijn jongste is weer flink ziek, het lijkt maar niet op te houden bij haar. Alweer een dubbele ooronsteking en flink benauwd! Binnenkort krijg ik een oproep van de kinserarts, ik hoop dat ze snel opknapt!

Nu dan mijn kaart, die ik heb gemaakt met mijn afbeelding die ik ingekleurd heb op de beurs in Vijfhuizen!


Alweer het mooie papier van Maja Design en donkerblauw cardstock vormen de basis van mijn kaart. Met een nestabilitie heb ik Tilda uitegstands. Ik heb wel eerst de ballon uitgeknipt voor een deel en dat stuk over de stans heengelegd, anders snijd je die eraf:-) Ik heb drie verschillende harten op elkaar geplakt en op de laatste de tekst gemaakt. Verder wat roosjes van Wild Orchid, een strik, kant, een knoop en een bedeltje in de vorm van een hartje.


De afbeelding is voor het eerst niet ingekleurd met mijn Derwent potloden maar met Distress Ink... Heb ook al een klein beetje zitten oefenen vandaag, maar het is nog niet meer dan oefenen...LOL!

Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:
Stampavie and more Buttons and lace
Sweet sketch wednesday Sketch
Paperplay challenges Hearts&flowers but not valentine

Ik wens jullie allemaal een fijne avond...die van mij zal niet heel erg lang meer duren. Duik zo mijn bed in, ben sinds half 4 vannacht al op:-(

Geen opmerkingen: