donderdag 10 februari 2011

Happiness

Hoi allemaal,

Wauw,,,alweer 60 volgers! Een warm welkom voor alle nieuwe volgers en ik hoop dat jullie met plezier mijn creatie's komen bekijken!

Ik heb een tijd zitten dubben wat ik zou gaan maken, want er waren wel heel veel challenges met het thema liefde/valentijn! Uiteindelijk heb ik gekozen voor een boekkaart! En die was niet zonder slag of stoot klaar. Veel meten knippen, rillen, verkeerd rillen:-) Maar hij is af en ik ben er best trots op!


Hij is gemaakt van 2 vellen witte cardstock en een heleboel papier van Maja Design! Ik heb alles oud gemaakt met distress ink Old Paper. Ik heb een Tilda uit de nieuwste magnolia serie ingekleurd met Derwent potloden en uitgestansd met de Cuttlebug op de voorkant gemaakt! Een borderpon van Martha Steward en een creative border van Crealies voor de randen van de omslag.


De voorkant heb ik verder versierd met een driedubbele strik en heel veel mooie roosjes van Wild Orchid. Hotfix steentjes, een hart van Marianne Design, een splitpen met een strass steen, wat meeldraadjes en een mooi tekst!


De binnenkant is ook afgewerkt met Maja Design papier. Ook hier heb ik de pons van Martha Steward gebruikt. Aan de rechterkant is een kleine nis ontstaan waar je een klein kadootje, geld of bon in kan doen! De linkerkant heb ik een label ingemaakt van Marianne Design!


Ik zei al...het zijn allemaal challenges met dezelfde thema, hier komen ze:
Stamptacular sunday challenge Hearts gone wild
Just magnolia&hanglar stangler challenge blog Ribbon
Totally tilda challenges Tilda with lots of hearts
Magnolia down under challenges Love
Stamp with fun Love
Whoopsi daisy challenge Hearts
Whiff of joy challenges Love is in the air
Digital tuesday challenge From the heart
Dottie's world Valentine
Pixie dust studio Be my valentine
Nederlandse magnolia challenges blog Valentijn
A spoonfull of sugar Let's see some love
Alles met en over kleuren met derwents Dat is liefde...in het rose en of rood
Aud sentiments challenge blog Valentine

Ik heb net gelezen dat ik tweedes ben geworden bij Karen's Doodles nederlandse uitdagingen blog. Ik heb natuurlijk meteen mijn keuzes doorgegeven:-) Yippie... I am in a winning mood!!!

Morgenvroeg ga ik met mijn moeder twee dagen er tussen uit...ze weet dat we weggaan, maar niet waarheen...LOL! Ben zo benieuwd wat ze van de hele verrassing vindt!!!

Ik wens iedereen een fantastisch weekend en tot zondag!

Geen opmerkingen: