zondag 6 februari 2011

BLIJ...met grote letters:-)

Sorry mensen maar daar ben ik alweer!

Ik heb deze week al 4 digi stamps gewonnen en eergisteren een entree kaart bij Neline voor de beurs in Vijfhuizen die het komend weekend is.

En nu...ik kon het haast niet geloven...win ik nog een entree kaart bij Monique Lokhorst Ik ga als verassing mijn moeder mee nemen en ik denk dat we er dan ook maar een hotelletje bij boeken. We wonen namelijk echt een beetje uit koers...LOL Wat zal ze het leuk vinden!!! En ik ook natuurlijk:-)

En nu komt het...ga ik net even alle nieuwe berichten weer bekijken... Heb ik gewoon 2 sheets met digistamps gewonnen met mijn Valentijns lantaarn. Ik mag zelf gaan uitzoeken en op elke vel zitten maar liefst 4 afbeeldingen...

Jeetje zeg, hoeveel geluk kan een mens in 1 week hebben:-)

Ik ga straks met een super humeur mijn bedje in en mijn mannetje moet zo de nachtdienst in...slaap lekker allemaal!

Geen opmerkingen: