maandag 31 januari 2011

Winter Wind

Ik heb nog een tweede kaart voor vandaag...het ging erg lekker:-)

Deze keer is het weer een Easel kaart, ik vind ze toch wel erg leuk om te maken! Over de foto ben ik niet helemaal tervreden, hij is wat donker, had te weinig daglicht denk ik. Misschien dat ik morgen een nieuwe maak, dan komen de kleuren ook beter uit!


Het papier is een mix van cardstock, cardstock color core en de het supermooie papier van Maja Design! Het blauwe achtergrondje heb ik bewerkt met een embosmal en voorzichtjes opgeschuurd. Het lichtgrijs/bruin papier heb ik bestempeld met Distress Ink Walnut stain en Old paper. Evenals het strookje onder het lint en de zijkantjes waar de sneuwpop op is gestempeld!
De muts, lantaarn en ondergrond van de sneeuwpop heb ik bewerkt met Liguid Appligue! Wat lint, een tekst, strik en wat parels maken de bovenkant af.
De onderkant heb ik simpel gehouden met een stukje Maja design papier, 4 hoekjes gemaakt met een malletje van Provo Craft, lint, strass steentjes en een hele gave tekst...al zeg ik hetzelf:-)


De sneeuwpop is natuurlijk weer ingekleurd met mijn Derwent potloden en ik vond de sneeuwpop best een lastig object om in te kleuren, maar helemaal geen kleur toevoegen vond ik ook niet mooi, dus heb de nummers C710 en C670 daarvoor gebruikt!


Gave tekst toch???

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge's:
Winter Wonderland challenge My Sentiments Exactly
Stamp something Winter somethings
Pollycraft Monday Challenge Baby it's cold outside
Friday Sketchers Sketch
Stamptacular sunday challenge Whateva
Totally Gorjuss As you like it!
Sketchy Colors Blue, brown and white!

Ik ga nu lekker stampot rauwe andijvie eten en ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en bedankt voor al jullie lieve berichtjes...want ik weet hoeveel tijd het in beslag neemt elke x:-)

Geen opmerkingen: