zondag 16 januari 2011

Sending you.... Hugs and Kisses

Hoi dames,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de challenge van Wags 'n Whiskers. En ook bij Double Dutch en Really Reasonable Ribbon's Ramblings doe ik mee met deze kaart.


Bij Double Dutch was maskeren deze x het onderwerp, dus heb ik Tilda op een hart neergezet en natuurlijk weer ingekleurd met mijn Derwent potloden. Het papier is een verzamelingetje van vanalles en nog wat:-) De rand is weer met een Martha Steward pons gemaakt en verder heb ik de kaart versierd met verschillende bloemen, splitpennetjes, kant, lint, een parelkern en 2 hartjes van Kars. De tekst, sending you..., heb ik gemaakt met een ovale tag van Sizzix en daar een stukje touw aan bevestigd.


De binnenkant heb ik deze keer ook versierd. Een uitgestand hart met daar de tekst Hugs and Kisses op, die aansluit bij de tekst voorop. Hetzelfde lint als op de voorkant met 2 hartjes die bestaan uit hele kleine pareltjes!


Tilda heb ik ingekleurd met de volgende kleuren:
C110, C120, C130, C180, C530 t/m C560 en C720

Ik waardeer jullie lieve berichtjes enorm en ik kom natuurlijk jullie werk bewonderen!

Geen opmerkingen: