dinsdag 25 januari 2011

Sending you a bucket full of Kisses

Hoi dames,

Na twee dagen geen kaart van mij is er weer één! Mijn meisje is erg ziek geweest, zo ziek dat we twee keer bij de dokterspost zijn beland. Ze ligt uitgeteld te slapen en die tijd benut ik om heerlijk te ontspannen met mijn knutselspulletjes...hihi!


Ik heb een zoet kaartje gemaakt met een afbeelding van Lili of the Valley. Het inkleuren is weer met mijn Derwent potloden gedaan en hier en daar wat Stickles Frosted Lace. Ik heb de afbeelding en tekst uitgestand met een nestabilitie cirkel en daarachter een Eylet cirkel gemaakt met papier van Basic Grey, de serie heet Green heart. En ik de randjes van beide cirkels aangezet met een roze cat's eye van Color Box! Een mooie roze lint, een taart randje, bloemen, zelfgemaakte parels en een dubbele strik maken het geheel af!

Met deze kaart doen ik mee met de volgende challenge's:
A Spoonfull of Sugar. Het thema is Valentine
Whoopsi Daisy Challenge. Hier is het thema Valentine and LOOve
Wags 'n Whiskers. Hier is de uitdaging Fairy Special Challenge
Winter Wonderland. Hier is het Pink and Purple
Paper Cutz Challenge. Hier is het It's your choise!
Basic Grey Challenges. Hier wilden ze graag Flower Power!
Stamp Something. Hier wilde something Cute zien!

Bedankt voor de vele recatie's op mijn kaarten...dit is echt motiverend! Ik ben nu iets langer als een maand actief in bloggerland en heb al 42 volgers en mijn blog is al bijna 3000 keer bekeken... Wauwie!!!

Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen: