maandag 17 januari 2011

Party...

Hallo dames,
Vandaag plaats ik een kaart die ik heb gemaakt voor de challenge van Girlscardsworld Challenge Blog. Het thema is party!


Het is een vrolijke insteekkaart geworden met een label erin. Ik heb er een Tilda van Magnolia opgemaakt met een kadootje in de handen. Het vrolijke papier is van Crea Motion en heet Happy Birthday World Collage. Met een rand gemaakt met een MS pons, een eyelet crikel, wat bloemen, een nieuwe creatable van Marianne Design en parels die ik gemaakt heb met een parelpen is het een fleurig geheel geworden. Als je de label eruit haalt staat daaronder PARTY en op de label zelf staat Happy Birthday! Toepasselijker kan haast niet zou ik zeggen:-)


Het magnolia afdrukje is ingekleurd met Derwent potolden met de volgende kleuren:
C040, C080, C090, C120, C130, C180, C260, C270, C530, C560, C600, C660 en C670

Ik vind het heerlijk om al jullie lieve reactie's te lezen, bedankt daarvoor!

Voor iedereen een fijne maandag...

Geen opmerkingen: