zaterdag 22 januari 2011

Lief stelletje!

Hoi dames,

Na een lange zware dag en nacht, mijn dochtertje is flink ziek, wil ik toch nog dit kaartje plaatsen. Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar dat hebben we allemaal wel eens:-)


Het is een afdrukje van CC Design die ik wederom heb ingeklerud met mijn Derwent potloden en heb uitgesneden met de nestabibilie Classic Diamonds. Ik heb al het papier bewerkt met een distresser van Tim Holtz.
Een mooie dubbele lint in de kleuren zwart en turquoise en verder versierd met wat bloemen, splitpennen en koort in dezelfde kleur!


Ik heb de kleuren C180, C370, C380, C390, C400, C520, C530, C560, C600, C650 en C660.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's:
Stampavie and more. De kaart is gemaakt naar hun sketch.
Creative Cowgirls Challenge Blog. Hier moest je een kaart in de kleuren zwart en turquoise maken.
Secret Crafter Saturday Challenge. Hier is het thema It's a couple thing!
Anyone For Anya. Hier wilden ze een stempel van Greeting Farm of CC Design en pretty bows!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben en heel erg bedankt voor de vele lieve berichtjes op al mijn kaarten!

Morgen ga ik een kaart maken die ik ga inzenden als gast designer van alles met en over kleuren met derwents. Kijken of ik dan iets meer energie heb als nu...eerst lekker slapen...hoop ik!

Geen opmerkingen: