donderdag 6 januari 2011

Happy Birthday to you!

Goedemorgen allemaal,

Gisteren heb ik gewerkt aan een kaartje voor de challange van de Wild Orchid CHallange Blog waar te tot 16 januari aan mee kan doen.


Heb wederom een Tilda van Magnolia gebruikt en deze ingekleurd met Derwent potloden. Heb de volgende kleuren gebruikt:
C170, C180, C190, C200, C210. C230, C440, C460, C530 en C560



Het papier is van DCWC the Sweet Stack with Glitter en de rest had ik nog liggen. Heb de embossing folder In Bloom van Craft Concepts gebruikt en voor Tilda en de tekststempel een Nestabilitie. Om het geheel af te werken nog een mooi stuk kanten lint en wat bloemen afgewerkt met parelkernen in een ivoorkleur!

Ik had helaas niet van die mooie roosjes en bloemen van Wild Orchid Craft
Maar ik heb ze wel meteen besteld en kan niet wachten tot ze door de brievenbus vallen:-)

Ik hoop dat als jullie mijn kaart mooi vinden een berichtje achterlaten, alvast bedankt!

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: