woensdag 22 december 2010

Oh, denneboom...

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een mooie sneeuwpop en de kleyren blauw. Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challange bij  http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/2010/12/brrrrr.html




Bij deze challange is de enigste eis: Een sneeuwpop in de kleuren blauw/grijs en natuurlijk ingekleurd met Derwent potloden. De sneeuwpop heb ik aan de binnenkant op sommige plekken heel licht grijs aangezet om de stempel iets meer te laten spreken. Onder de sneeuwpop heb ik een laagje sneeuw gemaakt met Liqued Applique. Als je det verhit met je heattool lijkt het op echt sneeuw! Ik heb de kaart verder versierd met wat swirls en kerstbomen. In de bloem heb ik een kern van parels geplakt. En een tekstestempel met Oh denneboom...


Ik kleur nog niet zo lang met Derwentpotloden, maar vind het resultaat wel mooi geworden...al zeg ik het zelf...hihi!

Geen opmerkingen: