maandag 20 december 2010

Een blauwe lantaarn

Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw en heb vadaag toch maar besloten om zelf ook een blog te gaan maken. Ik dacht steeds dat is niks voor mij, maar neem de sprong toch maar in het diepe... Ik hoop dat er mensen zijn die mijn kaarten en andere creatieve creaties komen bekijken.

Ik begin meteen maar met een lantaarn die ik heb gemaakt. Heb het patroon ergens op een blog gevonden en vond hem meteen helemaal super. Heb wel even zitten meten, rillen, snijden, plakken en knippen...maar hij is af! Heb er een afdrukje van Magnolia op geplakt en die ingekleurd met Derwent potloden. Verder heb ik het versierd met leuke ijssterren, kant en een tekst stempel die ik heb bewerkt met embospoeder. Aan de zijkant heb ik met de cuttlebug hartjes uitgesneden en aan touwtjes bevestigd.

Hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als dat ik hem vind...!






Soms zie ik bij jullie hele mooie foto's staan... Dat is iets waar er bij mij ook nog een hoop te verbeteren valt!

Fijne avond allemaal


Geen opmerkingen: